Music
Image by FlamingText.com

An Arctophilecraze

An Arctophilecraze
Attitude,Actions and Emotions

Sunday, February 13, 2011

afiqah sila berpijak pada bumi yang nyata yep~ XD

okey..assalamualaikum adek2~uwawawa XD (weyy..takyah bajet cam wardina pulak dalam citer kisah2 anbia'-lah kan?)
http://www.emocutez.com

semalam terasa la sangat best..guess what...thannks to kak yanti as naqibah yang sanggup bawak anak2 buahnyer gi program daurah.memang banyak imput yang dapat.memang tema slot2 cukup "hot" dan berlaku dalam reality zaman kini.terasa jahilnyer la aku nih sebagai hamba yg kerdil.sob! sob! http://www.emocutez.com

btw hoh~ sangat malu yang pegi usrah smalam berbaju kurung bertudung laboh.pergh! kiranyer aku nih macam melanggar hukum norma-lah kan?sempoi kerh?! aicececeh~ bukan main rugged lagi aku mentaram pakai baju t-shirt lengan panjang ngan seluar jeans n selendang.no wonder la mereka tengok aku cam aku nih alien yang mendarat kat bumi MAlAYSIA. okey....topik yang hangat diperkatakan adalah "ihtilat"-perhubungan silang jantina.WOW! current issues nih takkan penah berenti di perkatakan.ye la...sebagai wanita kite kene la jaga maruah kan...so camne nak perjuangkan hak wanita..kalau wanita tuh sendiri tak menjaga maruah dan kesannya wanita di"eksploitasi".jadi lepas nih aku kene la ubah behave aku jadi "wanita" secara perlahan-lahan.bukan ape..perubahan perlukan istiqamah,konsisten & keikhlasan.kalau setakat hangat2 taik ayam boleyy blah yep afiqah! hurm...terasa nak ubah penampilan pakai jubah n tudung labuh design sendirik~ huhuhu~ taper2 pasang niat dulu.http://www.emocutez.com

slot kedua "baiti islami"-rumah tangga Islam.feeeewit! dah besar gabak rupenyer aku nih....ye laaaah-kan dah masok bab umah tangge you!rata2 yg join usrah umur 20 atas ade yang dah kawen..pergh! blaja+umah tangge lagi....lom lagi kalau yang dah beranak pinak.camne die settle an ek??hailoh..hailoh...kalau afiqah la dah kawen umur cam nih...mmg tak berasap la dapo umah...tak pon suami ke mana anak kemana..bukan ape..tanggungjawab lepas kawen sgt2 besar.mampukah aku?huahuahua XD
http://www.emocutez.com

p/s: babah pesan :jangan sambut valentine day !dose! haram! hahaha XD sejak ble babah sudah pandai berjenaka.afiqah pesan: kawan2x! jgn dok ingat valentine day sangat-lah! maulidur rasul la weyy! tp jgn dok asik ingat 14 feb jer..25 feb tuh wajib sbg org islam utk ingat.okeyy? wink2X ^.^
saket woo semalam jatuh toilet gara2 "splash-partay" kat toilet!hahaha
http://www.emocutez.com

No comments:

Post a Comment