Music
Image by FlamingText.com

An Arctophilecraze

An Arctophilecraze
Attitude,Actions and Emotions

Sunday, February 14, 2010

dilemma!!!!!!curious!! urggh!!

oii...oii..oii..what happened to me??okeyh..first of all...result SPM bakal kuar...aku tatau sape yang 'bertuah sangat punye budak!!" yang bawak mulut mengatakan result bakal kuar pada 25 feb,13 mac or 15 mac...aku niyh kecot perot menantikan keputusan...well aku cuma target 5A dr 10 subjek...(hello?aku target sket pon sebab tamau arr over konfident tahap dewa) semalam aku isi borang UPU...(yeah wajib bagi aku setelah mengisi borang pada fasa pertama)..uhh??kene wat 8 pilihan???adeysss...aku memang da "bernazar" kalo sukses camne pon tetap ambik sastera...bayangkan la...subjek sains pon aku cume minat fizik..tapi aku tak konfiden nak ambik kejuruteraan...pilihan jurusan tanpa minat pon susah..aku tanak jadi cam Along (cuz from Pahang)aku....die bagos dalam ekonomi dan elektrik tapi dapat biasiswa in accountancy..tajaan sepenuhnya from mara...last2 kantoi setiap sem smpi kene kick...aq tamau arr jadi camtuh...so aku wat pilihan berdasarkan minat...pilihan pertama aku pilih masscom...sebab tuh la minat aku sejak sekolah rendah...yayaya..berinteraksi dengan ramai2 manusia kat muka bumi niyh...second..aku pilih seni persembahan dalam penulisan...third choice aku tesl..coz aku minat teaching...forth aku pilih kejururawatan coz tetiba aku mula jatuh chenta dengan kejururawatan sejak bapak aku masok hospital kerana denggi durjana tuh...kelima aku pilih teknologi maklumat..keenam aku pilih teknologi makmal perubatan..ketujuh aku pilih pengemejan perubatan...kelapan aku pilih ...errr..akaun..!!even aku tade basic accountancy.. aku rase ntah la...bila aku borak pasal niyh kat bapak aku...pilihan kedua aku tuh die bangakang...(dah cam ahli pembangkang da aku tengok!)time tuh aku rase adeysss...petala kelapan bakal jadi musibah yang "dahsyat" niyh...die kate kalo boleh pilih course yang memang menjamin masa depan...aku heran ...bidang penulisan niyh tak releven ke sejak akhir2 niyh???(musykil sungguh aku...hmmm??)ntah la...aku harap sangat dapat petunjuk dari tuhan...ahh...aku da mula cuak nak ambik result!!(chett..seolah-olah nak ambik SPM balik arr pulak!!!)ngeri!!ngeee~~

No comments:

Post a Comment