An Arctophilecraze

An Arctophilecraze
Attitude,Actions and Emotions

Thursday, February 4, 2010

sedih...T_T Tuhan memang menduga aku...

yayaya...sedih gler kowt bila tadi dapat panggilan petrosain utk interview jadi volunteer kat sana...hurm....bukan pe..hari interview dengan hari kem pengawas untuk junior2 aq pada hari yang sama iaitu 6 feb 2010!!sabar je la.memang tuhan nak duga aq betol la...sebulan lepas banyak dapat jobs n interview keje...tapi kerana bapak aq sakit...aq berkorban la...demi die..jaga siang malam...aq kan sayang bapak aq...sagt2!!coz he's my hero!!kini aq kene sacrifice gak untuk junior2 aq...walaupon aq tak kenal diowng tapi aq sayang diowng...aq dapat rasa perasaan aq dekat ngan diowng.harap aq dapat jadi fasilitator yang baik..dan ni kali kedua aq dapat jadi fasilitator.ntah la...aq jadi fassilitator pon merupakan satu ibadat dan jihad jgk..dapat pahal!!hehehe..walaupon aq tahu intrview petrosain tuh cuma 1 pengalaman sekali seumur hidup...bayangkan lah dari 6000 permohonan untuk jadi volenteers tuh...tak pe la..mungkin niyh bukan rezeki aq...tapi insya Allah..1 hari nanty pasti aq dapat peluan yang lebih hebat pada masa yang akan datang!! =)

1 comment:

  1. jgn sedih bila kehilangan sesuatu kerana ALLAH nak bagi yang lebih bagus lagi...

    ReplyDelete