Music
Image by FlamingText.com

An Arctophilecraze

An Arctophilecraze
Attitude,Actions and Emotions

Tuesday, March 23, 2010

hish...what happened to me....grrr

pagi ni aku rase bengang,,,aku rase hidop aku kosong...aku rase hidop aku miserable....bayangkan...siang aku bangon lewat..yayaya...tido sah-sah la awal pagi dalam pukul 2.30..Kadang-kadang aku rase aku perlukan psikitris...it is not about aku jadi gile ker ape cume..a little bit of pressure..result nak kuar.otak niyh cam hunted...kalo aq tido awal...dalam pukul 8 malam aq da tido....pastu tgh malam kang mesti meracau-racau...nightmare...than aku stay berjaga sampai kul 3-4 pagi baru dat tido!



kul 6.00 bgon balik...solat subuh...then aq sambong tido balik dan bangon pukul 10 atau 11..12...tgh hari....then aq online...tp bukan setiap mase aq menghadap pc....ade la menghadap dalam sejam...pastuh aq doin' my chores....bese arr umah aq kan selalu bersepah ramai 'budak kechik'!


adik2 aq niyh bukan boleh ditegur....aq ade 3 org adik...so aq kene sabar sebagai anak sulung..memang penat kalo semuanyer lelaki...


bengkek arr gak....bila adik2 buat perangai taik...
especially ble sinki da penuh...grr



aq akan cakap :Apit,tak reti-reti nak basuh pinggan pas mkn ker? ade "org gaji "kat umah niyh....



si apit akan cakap:jap arrr..ko niyh ..aq nak tengok bola..jap gi aq basoh...



90 minit berlalu.....



si apit akan bercakap:ayong,basoh arr malas nak basoh arr!



*time tuh aq rase nak ketok2 jer budah tuh...sengal ayam tol!




aq akan bercakap lak kat si Achil:weyh...chil..sape minum banyak2..tumpah2 tuh??nak ternak semot ker??dah tuh pas minom ta basoh lak tuh...huh..




si achil akan cakap:mane de aq minom......paiz arrr!




*aq rase cam tanak jer bagi budak tuh makan ker minum....kurang ajar!



aq akan bercakap ngan paiz:paiz..dah makan sampah jangan merata-rata....semak la!

si paiz akan cakap :ko pon makan skali...sape makan last buang sendirik!



* aq rase budak niyh mmg nk mkn cubitan aq...hee~geram sungguh!


ble da abes chores...kul 6 ptg....br aq dapat rehat...tengok tv sekejap..solat maghrib....dinner pastuh aq da mula ngantok...kalo ta tahan aq tido...kalo aq tak ting tong agi...aq online atau tengok movie...


but thats my routine...pastuh mama membebel..pegi la keje...class ker...


grrr =_=' ble nak ambik lesen bukan men tak kasik...nak blaja kat brilington...ke main cakap mahal..nak carik keje dulu ke main cakap dok umah jer..jaga umah...hee~hopeless tol....T_T

February 26, 2010 - Friday

No comments:

Post a Comment