Music
Image by FlamingText.com

An Arctophilecraze

An Arctophilecraze
Attitude,Actions and Emotions

Saturday, April 24, 2010

kronologi pertama kali interview....

okeyh...da lepas bende nie..tp sumpah tak dapat lupe..pada 9 march lepas.

hahaha!"seronok" sebenarnye pegi interview secara mengejut!(kalo slalu camnie mmg mati terkujat aku. it sooo..unexpected!MySpace
tgh sesedap tido babah kejot jerit2.."u want to go for interview at Ampang KPJ or not??!"time tuh....mmg aku terjatuh katil bila dengar.n i just can said..."why it must be today?urghh.."MySpace


Sebelum sampai sinii aku fotokopi la beberapa helai i/c cume 1 aku tertinggal something..spoil btol la..MySpace


Interview kul 10..dan dgn semangat jitunyer..sampai kul 9.adeh.well my babah sempat gave some "speech"..free2 kene."PLEASE la jgn mengarot kat sane nnty.."aku bukan pe..dah terbiasa merapu brjela-jela MySpace.siap practice speeking berhabuk dalam kete..hahaha!MySpace


sampai sini aku rase aneh..yg boys siap ber"tie"..kemeja ala2 nak mintak keje..yg girl lak baju lip-lap lip-lap gitu..berhigh heel..aku nie selekeh!berbaju kurung..berkasut kanvas..aku senyum yg len wak dek jer!muke masing2 muke tegang..hahaha!aku nie tak malu..tuh yg buat muke kerang busuk!MySpace


ble sedar tak wat fotokopi slip SPM...mmg spoil mood abes..dengan muke 14 inchi..aq gi kedai KK .Si "acapan" gelak2 tengok aku terkocoh-kocoh.sempat lak aq wat "kronologi" kat situ.


ha~sampai jer kat situ tunggu dalam 15 min baru giliran aku.time tunggu aku sempat bual2 ngan makcik tuh...hihihi anak die lelaki.mintak nurse..aww..!cute!anak die senyum jer ble tengok aq rancak berbual ngan mak die...


dalam bilik temuduga..mmg kene speaking habes...mujur senang2 jer soalan ..alhamdulilah..time tu jugak...err..aku blurr ja.."CONGRATULATION WE DECIDED TO TAKE YOU AS NEW STUDENT INTAKE THIS MAY"MySpace
*beberape minit kemudian............
"oh tima kaseh2!!!!!!!!!!!!!!!"sampai mereka sume gelak...aiyooooo..malu nyer time tuh
MySpace



keluar dr bilik temuduga..aku lompat2!MySpace hahaha makcik tuh kate dapat ke...??aku pon senyum saja...hehehe...tanpa aq lupe..buku catatan tuh tertinggal..makcik tuh kate.."tau la gembira .tp sampai lupe buku awk.."haih..tak pasal2 kene perli...sabar je la....
MySpace

No comments:

Post a Comment