An Arctophilecraze

An Arctophilecraze
Attitude,Actions and Emotions

Friday, April 30, 2010

tak sabar tunggu sports day!hohoho..

yah...ahad nie ade sports day..aiyoo mamadah cakap awal2 suruh datang urus all the liitle tiny tots kat situ...hahaha!aku dah agak daaa...=)
MySpace
ye la..now i am little bit busy packing up the presents..ohh...kene bagi masa bila nak jaga diorang ble nak balut..kinda busy..but it is okey...itu la yang ajar aku...yang masa tuh tak kejar kita tp kita yg kejar masa..masa bak kata cikgu jalini..masa tuh bukan emas lagi dah...tp platinum!oukeyh..aku paham sekarang.keje aku munkin orang cakap ala pengasuh jer..tapi aku rase keje pon mancabar...aku nie sampai naik psiko nak paham perangai budak2 tuh..dah la sume nyer hyper2 yg berangan perangai yg nak "mandat" jer..tuh yg buat aku dah macam saket jiwa...time baik budak2 tuh subhanallah...sejok hati tengok..time buat perangai hyper...adoi..mau tak "bersilat" aku nak mengontrol budak2 tuh.
MySpace



okeyh..ko dah buat story mitos ko kat mak ko...ngan majikan ko...siap petik nama aq...ko tak pikir pastu....dengan tak malu nyer ko hantar msg kat aku an..??
MySpace
aku lagi tak paham ngan perangai manusia nie...klakar ..super klakar ble ko hantar msg.."iqa nak tau?akak dah berenti semalam.tak tahan sgt daa..bile mintak gaji tak dpt..tp hari nie die bg lar..hari nie rm 30..sok rm 50..sok rm 60..keje pe camtuh??!akak pon tgh sesak nak gune duet tp langsung tak dapat gaji pe cite??then jumaat nie kak huda bagi tau akak takkan dapat gaji bulan ni sbb keje tak sampai setahun n kursus kene bayar plak ade ke patot..kalo ade eppf socso tape la gak!"


so ko nak aku wat pe..sape suruh ko carik masalah...thats your problem!not me...adoii ..malas nak layan otak psiko ko ...hurm..hampeh tol..aq juzz ckp..."kalo akak ikhlas keje..ade je pintu rezeki kat mane2..mungkin ade sbb kak huda wat cam tuh..kalo tak dapat rezeki..anggap je buat charity..." haa...tau plak ko diam..

MySpace

No comments:

Post a Comment