Music
Image by FlamingText.com

An Arctophilecraze

An Arctophilecraze
Attitude,Actions and Emotions

Saturday, April 24, 2010

interview & tawaran....

salam..sudah lama rupenyer tak mengupdate post terbaru.haha..kesibukan mengusai diri aku membuatkan tak sempat untuk post kat blog.

alhamdulilah..rezeki aku semakin murah.boleh dikatakan ada saja panggilan belajar yang aku dapat.Antaranya KPJ Health kat Nilai ,Negeri Seremban dalam kejururawatan selama 3 tahun.Segi College dalam kejururawatan..Unikop dalam perakaunan..Selain itu jugak aku dapat panggilan daripada unisel untuk buat foundation dalam TESL selama setahun sebagai persediaan untuk wat degree.


Sekarang UPU ...ala..lama tol..aku tak sabar da nak masuk belajar nie..!Boleh cepatkan tak??!


Semalam interview kat putrajaya (suruhanjaya perkhidmatan awam).soalan die tak la ssh mane time ujian bertulis..cume pelik2 jer.cume mencanak otak time die psyco aku time interview.

soalan interview aku kene:


1)kenapa awk berminat untuk menjadi jururawat pelatih?
2)dalam rukunnnegara kita ada kedaulatan undang2.apa yg awk phm??sila jelaskan.
3)bila undang2 digubal?
4)siapa yg mengubal??
5)dimana digubal?
6)sila jelaskan mengenai nyamuk aedes.
7)apa usaha untuk mengukuhkan cara utk membasmi denggi??

adoii....yang lain aku boleh jwb dengan lancarnye..spoil ble tak ingat dan blurr tentang bila undang2 digubal..siapa dan dimana digubal.Lupe la..adoii..(p/s:budak2 SPM..sila belajar sejarah ngan betol ye..nak masok kerajaan..sejarah mesti power!xD)


Nak dijadikan citer partner interview aku nie nama die rizwan..mamat nie membakar betol..alasan die semuanye tak releven bagi aku..tak pasal2 aku jer kene backup time die interview.geram nyer...bila jadi mangsa keadaan!heh~ mmg takkan aq lupe la "tragedi" semalam sampai bila..kalo nak diikutkan..nak tergelak kuat2 dgr alasan yang tak releven tuh..tak pe..aku gelak dalam hati jer.keluar je dr bilik interview..orang len pelik aq senyum sampai telinga pas keluar dari bilik interview..sbb aku tak tahan nak tergelak so kene la jaga adab sket depan public.Sampai dalam kete aku mula..HAHAHAHAHAHA!macam kuntilanak.aku pon citer "tragedi" dalam bilik temuduga tuh.bapak aku pon mengkekek gelak dengar.hehehe


dah banyak kali aku mengahdapi interview..dari zaman keje...sampai la nak belajar.semuanya berbeza walaupon..TEMUDUGA.kat situ banyak "patern" aku dapat lihat..cara sesorang penemuduga tuh..now aku dah tak kesah pasal temuduga..kalo tak dpt jawab sekalipon..GORENG jer..asalkan kita menjwab pertanyaan mereka.hihihi =P

No comments:

Post a Comment