Music
Image by FlamingText.com

An Arctophilecraze

An Arctophilecraze
Attitude,Actions and Emotions

Sunday, May 23, 2010

semalam an...ha!




okeyh semalam aku gi sunway lagoon buat yang kedua kalinyer..first time aku gi time aku 4 tahun..it means 13 years ago...holla!!pagi tuh hujan dah ala2 cats and dogs..seems to be macam takde harapan nak masok sunway lagon!tp akhirnyer downpour tuh reda gak..disebabkan cuz offer ticket half price konfirm la aku nak pegi..yah my beloved cuz masok uitm puncak alam buat asasi sains esoknyer..mesti aku rindu siot!!tak pe la...dekat jer kampus die ngan umah die..22km in 10 minits..dekat kot!hahaha..bak kate die..senang gak aku nak balik umah makan!haha..blakang umah aku jerp..sumpah sengal la ko wanney!dah la tunjuk gila kot kat aku semalam..ade ke patot..telekung sampai nak bwk 2 and sweater sampai nak bwk 2 gak..mental sungguh anak nie..tak memasal kene buduh ngan aku...sorry yup!tapi ko tak kesah an..aku pon asik kene buduh ngan ko!hahaha
http://www.emocutez.com

rupenyer sunway lagoon nie pon dah 18 tahun wujud..sebaye aku rupenyer...sumpah best giler..waters of africa..memang aku buat am tempat aku la gamaknyer..aku ,wanney,ajit, aku n abe ngan adik die mmg dast giler..wat havoc jerp..slide die mmg best la!pastu kitaorang buat dive headfirst down the six lane congo challenge...atau kitorang panggil ali baba jer sbb gune mat!hahaha..masing lumbe...haha gi lepak kat wild life..ye arr jumpe "kwn2" kitaorang..haha..yup..berinteraksi ngan lebih 150 animals..dah la comel2 belaka..dah pas tuh...gi lepak kat surf beach...mmg da alal2 tropical beach kat situ..siap ade wave kat pool ..ramai jer pakai bikini n swimming trunk tp aku ngan cuz aku tak la..pakai tights ngan t- labuh jer .. ..http://www.emocutez.comsape nak surf di persilakan..then kitaorang gi kat world of adventure...sumpah cam orang gila...keje aku menjerit jer..ala..so do you rite wanney and abe??hahahaye arr mmg challenge my self with hair raising ride..and thrill me out to no end!..naik tomahawk...but to ok lagi...tak takot sangat even its is 360 degree..sbb ade cage..yang macam org gile tuh...pirates revenge..haaah..macam nak buat revenge kat kitaorang jer...hahaha..ye la..kami tatau pape..main naik jer...ye la..malaysia's first 360 degree rotating pirate ship..dah la buat ala oscillation..mula2 180 degrees..slow and it becoms acceleration...until its climax pergh!360 degrees n tergantung kat atas tuh almost 12 seconds..kami jerit bagai nak giler..terasa nak mati ble tengok bawah..aku tatau brape feet dari paras laut..kalo jatuh konfirm mati katak!http://www.emocutez.comaku dah nak nanges...wanney dah menjerit bagai nak giler..si abe dah tak tahan nak kencing...siot jerp!hahaha..ble kuar dr pirates ship kaki sume menggeletar!pastu...kami gi wid wild west..hahaha! naik niagara fall lume ride..and grand canyon river rapids..tapi aku tak nampak ..cowboys and red indian on the grand saloon tuh. cume satu jer..tak gi extream park..tp best kot...ade all terrain vehicles (ATV),rock climbing..canoe..paint ball..scream park pon tak dapat gi...hampeh..tapi puas la kat sane..7 hours.hahaha.nak tangkap pitcha kat air tak boleh..rosak plak kang!
http://www.emocutez.com
p/s: wah makin gelap..sun bathing jer....then lupe nak bwk sunblock.adeysss~

No comments:

Post a Comment