Music
Image by FlamingText.com

An Arctophilecraze

An Arctophilecraze
Attitude,Actions and Emotions

Wednesday, June 16, 2010

gorjuss art bebeh!!







semakin ter"obses" dan mengobses an diri...dgn art..knock..knock!aku semakin suke ngan gorjuss art nih~ KAWAIII!sebab syndrom mood aku dah ke arah keperempuanan.dah mula suke art.ye la..my ma org seni.she's creative person.buat masa nih my ma slalu wat hantaran. * wah2~ senang aku lagi 10 tahun ...nak kawen jer cakap "ma wat hantaran!" hahaha

http://www.emocutez.com

btw..ape kaitan gorjuss art nih ngan hantaran??adoiii..tak...takk..takkk! the point is aku mula menunjukkan "kesenian" suke benda cute2..dah mule suke homemade craft acam mak aku.ye la..tak kemana lagi tumpah kuah kalo kat nasik..




those are not bad tooo~




























seiously cute.....haaaaaa~ aku nak join la..gorjuss art...tp just online...macam mahal jerrrr....ye la..UK nyer kot.adehhhh




http://www.emocutez.com


p/s:*cam syaitonn jer perangai adik aku nih.....tape sabar..tak memasal kurang pahale puasa aku ari nih..serbia tol~keje nak "membakar" org jer...pandai die wat gebang

No comments:

Post a Comment