Music
Image by FlamingText.com

An Arctophilecraze

An Arctophilecraze
Attitude,Actions and Emotions

Tuesday, June 1, 2010

kusut tanpa kata2...

hoh....matrik buat aku kusut!heh~ sume suggest aku gi matrik...accountacy...mmg la sebelah kaki jer dah masok U tapi kalo aku tak leh nak wat camne??camne aku tak leh perform...seriau la dengar budak2 yg tak leh perform ..sangkut tgh jalan...last2 kuar matrik masok U...struggle memang konfirm la babe!gusar sebab aku memang tade basic accounts...ala..aku apply matrik pon cube naseb jer...rezeki aku dapat matrik melaka...orang kata the best matrik in malaysia selain matrik kuala pilah...tatau!!!!!! diorang cakap sayang kalo aku tak masok matrik...aku nie ibarat tgh berperang ngan emosi2 ..di telan mati mak..di luah mati bapak..tak mampuu berkata2..speechless..dizzy.macam2 ado la den raso...solat istiharah...hurm~ pikir pon nak kene 1000x...baru decide...need sumbody...or counselor or..reference..or consultant..ergh~


http://www.emocutez.com

No comments:

Post a Comment