Music
Image by FlamingText.com

An Arctophilecraze

An Arctophilecraze
Attitude,Actions and Emotions

Tuesday, June 15, 2010

thanks to KELAB BLOGER~




okey ...my entry or my blog not really good as the rest bloggers kat Geng blogger or kat KELAB BLOGGER...tapi bila dah join...rase seronok plak..visit or blogwalking..yah that 1 kind of my new hobby. really appreciate para2 pengunjung..teibe jadik shock culture lak..!tape2 i will adapt with new environmnet.

http://www.emocutez.com

ble wat discussion kat fb...pasal topik "Berapa ramai follower anda"...rasa macam wa..macam nih pon ade gak ker?? sentap abes...teringat kata2 inche Faris Fikri..some sort like keluhan atau luahan perasaan...tp aku rase ape yg die cakap btol~ and itu adalah soooooooo reality...*to inche Faris Fikri saya nak ambik kenyataan anda ye??








"orang yang follow saya setakat ni ada 68org.. saya follow 41blog.. saya follow blog mereka sebab terpesona dengan cara penulisan mereka serta isi kandung yang ada dalam blog dorang. jadi teringin la nak tahu, nak baca latest entry mereka.

saya juga kadang kadang agak kurang suka bila ada blogger datang, pergi dekat shoutbox, cakap "Saya dah follow anda! Sila follow saya pulak!". ughhh! agak geram? blogger seperti itu perlu diajar apa itu erti follow sebenarnya. haishhh bengang betul kadang kadang. then saya cakap baik baik, terima kasih sbb follow, maaf tak follow blog anda kerana bagi saya FOLLOWING blog someone bermakna saya benar benar ingin mengetahui berita selanjutnya dari blog tersebut DAN bukanlah semata-mata hendak menambah bilangan followers sahaja.

Saya juga berharap, orang yang follow blog saya tuh, betul betul nak follow. kalau nak stop following, sila.. saya tak halang. saya tak suruh pun mereka follow. terpulang.. ;]"


hurm~ bagos gak ade fb nih..leh wat disscussion..ngehehe~

http://www.emocutez.com


yup2!

my truth hobby is reading....now zaman dah maju..kat mane2 kita boleh membaca.bukan setakat buku tetapi online pon blh membaca..jadikan membaca sebagai 1 amalan yang baik!jadi seriously aku suke membaca.aku pon follow lebih dari 80 org..hari2 bukak desktop..bukak blog dulu..then fb..kadang addicted giler ngan blog.hahaha.aku pon tak kesah sket jer yg jadi follower aku.kalo blh biar la ikhlas...yang btol2 interested dgn entri kita...nih tetibe nak tunjuk "gebang" mereka dgn suruh follow meke..biarla..ape yg kita follow tuh btol2 bg manfaat sebab merangkumi pelbagai aspek dr segi ilmiah..informasi..politik..luahan perasaan..pengalaman mereka selain gaya tulisan mereka yang cukup menarik.so thanks to mereka2 yang blogwalking~

http://www.emocutez.com

No comments:

Post a Comment