Music
Image by FlamingText.com

An Arctophilecraze

An Arctophilecraze
Attitude,Actions and Emotions

Wednesday, June 16, 2010

tak senunuh la ekaw!! @_@

aye..aye..


http://www.emocutez.com




mangai~ semalam baju kurungs yang ditempah dah siap..5 pasang baju kurung tempah cume bayar RM 175.murah kan??ngee~ dulu slalu tempah kat chinese tailor.ergh mahal kot...ala2 lintah cekik darah..hmm..rm 45 per 1..aiyooo~ kalo kat malay tailor just rm 35 jer...ok la tuh~ dah la kain ela dulu beli kat jakel...la..tah mane2 boutique..tapi this time nak gi kolej mmg jalan TAR la jawabnyer...ngahaha...not bad gak quality n colours n design.last 3 weeks...memang sentap abes la..tour 1 jln TAR ye la..kalo blh nak cari design setanding ngan boutique...dah la murah2 belaka..aku time tuh kul 8 pg dah seronok shopping.sbb murah n rambang mate.full stop! bayangkan daripada harga cekik tol..die kurang sampai rm25 jer kain ela around 3-4 meters...hello!mane nak carik kain mrah cik kak oiii!!so that day mmg au borong~



http://www.emocutez.com


tapi satu jer........................


dulu aku tak suke baju kurung....coz rimas.sbb i am the active person..aku nih mane penah dok diam.kalo nak tunggu aku dok diam..alamatnyer tunggu aku baring terlentang la ok??so time kecik2 memang aku suke pakai jeans n baby T.dah..simple as can be...sbb tuh cam beruk..tonggeng sane sini..lompat tuh jgn cakap la..berkajang-kajang.so my mom tanak la aku nih ade perangai tak senunuh bg seorang pompuan.die ajar aku pakai gown...guess what...dgn gown2 aku naik bike..mmg habis kotor gown tuh ..bukan murah..2 zero gak harga kat blakang!telinge merah tahan bebelan ma tuh~
*nakal an??



http://www.emocutez.com




tp tu dulu........*bernostalgic lak aku

skang no more gowns..dresses or sepapat ngan skirts.Irritated okeyh...lagi la ble pink kaler!Serbia tol!! girly sungguh...tape2 nih pon dah mule suke pink n purple..but not the striking 1...tak suku la menonjol atau di tonjol oleh kaler sebegitu..now baju kurung~yayaya..mula2 benci..but now mungkin hormone changes buat aku be lady-like...tp tade sape leh ubah fave shoes aku ...kanvas..my BUM shoes ..from my babah.gahahaha...aku kureng tol la high heel...sbb kasot tuh cume nak humiliate aku jerk...brape kali aku jatuh..depan guy lak tuh!tak tahan..bukan nak tlg tp "membakar"...time nak jer jerit "setan kooo!!!!!"


http://www.emocutez.com



hari nih..gasak la..nak iron baju kurung berkajang-kajang sampai 10 pasang~



(p/s:dah brape hari tak berak mengeluarkan toksik haram.aku tatau nape digestive system aku mogok wat tunjuk perasaan.yg sengsare nyer aku nih..berkajang-kajang ke toilet 1 benda tak kuar!haaah..ko kepam la taik tuh byk2..mesti "harum" ble dah berjaya kuar an nnty??)

No comments:

Post a Comment