Music
Image by FlamingText.com

An Arctophilecraze

An Arctophilecraze
Attitude,Actions and Emotions

Saturday, June 12, 2010

kerana tolak~

kerana aku tolak offer aku di pandang pelik??why..hari tuh dah kene "bakar" sbb tolak offer matrik melaka tuh.."nape tolak??u waste the time!" *dgn nada yg high pitch...aku cume mampu tunduk..mata nih dah bertakung air mate..tinggal nak banjr jer nih~..tape sabar........aku pujuk dalam hati...it's okeyh...i will prove to everybody...i am not make a stupid decision!i will prove to them buat UITM program out of the UITM campus mampu wat aku sukses...n i will struggle to be the best!! everyday aku doa supaya..hopefully dapat adapt ngan new environment..get a good frenz..kaki study..rapat ngan lecturer..ade faith n kuat semangat..more mature thinking...ya!harap dapat atasi tension n stress ngan baik...insya Allah...ikhlaskan diri..lipat gandakan usaha..1 day aku pasti berjaya jejakkan kaki di UITM or other local uni...utk wat degree..memang lama 3 years for diploma..dan aku takkan sia2kan 3 years..gune sebaik mungkin..mungkin aku lambat utk buat degree..but i dont care..hidup ni tade istilah berenti belajar..kuatkan la semangat aku nih~

http://www.emocutez.com

No comments:

Post a Comment